Odtworzenie elektrycznych urządzeń stacyjnych w ANWIL S.A.
ANWIL S.A. zwraca się z prośbą o przygotowanie informacji dotyczących możliwości wykonania w formule EPC zadania obejmującego:
a) wymianę zasilacza R6- transformator T1 (115/10.5KV, 25MVA),
b) wykonanie instalacji zraszania p.poż,
c) wykonanie modernizacji tacy olejowej transformatorów T1 I T2- zasilaczy rozdzielni 10KV R6.
1. Oczekiwany termin realizacji:
do określenia przez Oferenta
2. Dokumentacja techniczna została załączona do pozycji nr 1 zapytania ofertowego.
3. Prosimy o złożenie ofert w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej CONNECT.
4. Oferta powinna zawierać:
- Opis techniczny przedmiotu objętego niniejszym zapytaniem o informację umożliwiający potwierdzenie zgodności z zakresem i wymaganiami ANWIL S.A..
- Potwierdzenie okresu gwarancji – na dokumentację, zrealizowane dostawy 24 miesiące; na wykonane prace 36 miesięcy.
- Określenie szacowanego okresu czasowego, jaki będzie niezbędny na kompleksowe wykonanie zadania (w tygodniach/miesiącach)
- Szacunek kosztów (w formie oferty handlowej), jakie należy zaplanować na realizację tej inwestycji.
5. Część techniczną oraz handlową z ceną i warunkami płatności należy dodać jako załącznik w kryterium „Cena”.
6. Pytania dotyczące części technicznej oraz handlowej proszę zadawać poprzez Connect zakładka „Pytania”. Odpowiedzi będą udzielane w ten sam sposób.
Wszelkie pytania o dodatkowe informacje i wyjaśnienia prosimy kierować wyłącznie pisemnie na Platformie Zakupowej CONNECT. Odpowiedź będzie przekazywana tą samą drogą.
Pokaż więcej Zwiń
a) wymianę zasilacza R6- transformator T1 (115/10.5KV, 25MVA),
b) wykonanie instalacji zraszania p.poż,
c) wykonanie modernizacji tacy olejowej transformatorów T1 I T2- zasilaczy rozdzielni 10KV R6.
1. Oczekiwany termin realizacji:
do określenia przez Oferenta
2. Dokumentacja techniczna została załączona do pozycji nr 1 zapytania ofertowego.
3. Prosimy o złożenie ofert w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej CONNECT.
4. Oferta powinna zawierać:
- Opis techniczny przedmiotu objętego niniejszym zapytaniem o informację umożliwiający potwierdzenie zgodności z zakresem i wymaganiami ANWIL S.A..
- Potwierdzenie okresu gwarancji – na dokumentację, zrealizowane dostawy 24 miesiące; na wykonane prace 36 miesięcy.
- Określenie szacowanego okresu czasowego, jaki będzie niezbędny na kompleksowe wykonanie zadania (w tygodniach/miesiącach)
- Szacunek kosztów (w formie oferty handlowej), jakie należy zaplanować na realizację tej inwestycji.
5. Część techniczną oraz handlową z ceną i warunkami płatności należy dodać jako załącznik w kryterium „Cena”.
6. Pytania dotyczące części technicznej oraz handlowej proszę zadawać poprzez Connect zakładka „Pytania”. Odpowiedzi będą udzielane w ten sam sposób.
Wszelkie pytania o dodatkowe informacje i wyjaśnienia prosimy kierować wyłącznie pisemnie na Platformie Zakupowej CONNECT. Odpowiedź będzie przekazywana tą samą drogą.
Pokaż więcej Zwiń