F.A.Q. - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jak dokonać rejestracji kilku oddziałów jednej firmy?

Podobnie jak w przypadku rejestracji dodatkowych pracowników firmy dostawcy, należy dodać oddział firmy wypełniając formularz rejestracyjny. W celu uzyskania pomocy należy skorzystać z formularza kontaktowego w zakładce "Kontakt", podając pełne dane teleadresowe (wraz z adresem email) oddziału.

Gdzie dostawca może zobaczyć otwarte zapytania ofertowe?

Oferent może za pomocą opcji 'Pozostałe zapytania RFX' w zakładce 'Portal dostawcy' podejrzeć ogólnodostępne zapytania ofertowe, do których chociaż nie został bezpośrednio zaproszony może przystąpić, w celu złożenia oferty.

Gdzie zgłaszać zauważone błędy i problemy?

Wszelkie napotkane problemy i odnalezione błędy proszę zgłaszać konsultantowi za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego.
Formularz zgłoszeniowy jest dostępny dla zalogowanych użytkowników na dole strony pod odnośnikiem "Zgłoś".
Użytkownicy nie posiadający konta na Platformie Zakupowej Connect, mogą zgłosić problem wykorzystując formularz kontaktowy dostępny na dole strony pod odnośnikiem "Napisz".
Do Państwa dyspozycji jest również pomoc telefoniczna pod numerem telefonu: + 48 22 382 19 99.

Jestem dostawcą, chcę zarejestrować kilku pracowników swojej firmy. Jak to zrobić?

Każdy pracownik danej firmy może zarejestrować się na Platformie Zakupowej CONNECT poprzez wypełnienie wniosku rejestracyjnego. Należy w nim podać wszystkie dane firmy, następnie dane pracownika - wniosek jest jednakowy zarówno dla osób rejestrujących się po raz pierwszy, jak i dla użytkowników, którzy chcą być dodani do już zarejestrowanego dostawcy. W przypadku problemu z rejestracją, proszę wysłać wymagane dane poprzez formularz kontaktowy w zakładce 'Kontakt'.

Zapomniałem hasła do Platformy, co mam zrobić?

Należy wówczas uruchomić funkcjonalność przypomnienia hasła, dostępną przy logowaniu. W przypadku błędu funkcjonalności przypominania hasła proszę skontaktować się za pomocą formularza kontaktowego z prośbą o zresetowanie hasła podając login użytkownika.

Dane osobowe

ORLEN S.A. z siedzibą w Płocku, ul. Chemików 7 (dalej: ORLEN S.A.) informuje, że jest administratorem Pani/Pana danych osobowych. Kontaktowe numery telefonów do ORLEN: +48 24 256 00 00, +48 24 365 00 00, +48 22 778 00 00.
Do kontaktu z inspektorem ochrony danych w ORLEN S.A. służy następujący adres email: daneosobowe@orlen.pl.

Regulaminy i instrukcje

  1. Policy for Accepting and Giving Gifts in the ORLEN Group.pdf
  2. Polityka upominkowa ORLEN.pdf
  3. Human Rights Protection Policy in the ORLEN Capital Group.pdf
  4. Polityka ochrony praw człowieka w Grupie ORLEN.pdf
  5. Conflict of Interest Management Policy at the ORLEN Group.pdf
  6. Polityka zarządzania konfliktem interesów w Grupie ORLEN.pdf
  7. Anti-corruption policy of ORLEN Group.pdf
  8. Polityka antykorupcyjna ORLEN.pdf
  9. Poradnik antykorupcyjny ORLEN 2022.pdf
  10. Wyciąg z Zarządzenia operacyjnego 16 2023 GC Instrukcja o Ruchu Osobowym.pdf
  11. Wyciąg z Wytycznych Dyrektora Wykonawczego ds. Kontroli i Bezpieczeństwa do organizacji ruchu osobowego w ORLEN S A wer. 5.0_eng.pdf
  12. Wyciąg z Zarządzenia operacyjnego 16 2023 GC Instruckja o Ruchu Osobowym_eng.pdf
  13. Wyciąg z Wytycznych Dyrektora Wykonawczego ds. Kontroli i Bezpieczeństwa do organizacji ruchu osobowego w ORLEN S A wer. 5.0.pdf
  14. Ogólne warunki zakupu towarów oraz zakupu towarów i świadczenia usług_2012_ORLEN S.A..pdf
  15. General terms and conditions for purchase of goods and services_2012.pdf
  16. Elektroninės pirkimų sistemos CONNECT reglamentas ir privatumo politika LT.pdf
  17. Pravidla nákupní platformy CONNECT a zásady ochrany osobních údajů CZK.pdf
  18. Regulamin i polityka prywatności Platformy Zakupowej CONNECT PL.pdf
  19. Regulations and privacy policy of the CONNECT Purchasing Platform ENG.pdf
  20. Регламент и политика конфиденциальности платформы закупок CONNECT RU.pdf
  21. GENERAL TERMS AND CONDITIONS FOR THE PURCHASE OF THE GOODS.pdf
  22. GUIDELINES OF THE EXECUTIVE DIRECTOR FOR CONTROL AND SECURITY OFFICE ON ORGANIZATION OF MATERIAL MOVEMENT IN ORLEN S.A._v2.2.pdf
  23. Wytyczne Dyrektora Biura Bezpieczeństwa do organizacji ruchu materiałowego w ORLEN SA_wer.2.2.pdf
  24. OGÓLNE WARUNKI ZAKUPU TOWARÓW 2023.pdf
  25. Kodeks Postępowania dla Dostawców ORLEN S.A..pdf
  26. Code of Conduct for ORLEN S.A. Suppliers.pdf
  27. CONNECT_Instrukcja_Oferenta_v.3.14.pdf
  28. CONNECT_Bidders_manual_v.3.14.pdf
  29. CONNECT problems reporting 3.14.pdf
  30. CONNECT Instrukcja zgłaszania problemów 3.14.pdf
  31. OWZ_USŁUGI_REMEDIACYJNE_REV _MAJ 2018.pdf
  32. OGÓLNE WARUNKI ZAKUPU TOWARÓW ORAZ ZAKUPU TOWARÓW I ŚWIADCZENIA USŁUG DLA OBSZARU IT- lipiec_2022.pdf
  33. OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG PROFESJONALNYCH DLA OBSZARU IT - lipiec_2022.pdf
  34. Director of the Control and Safety & Security Office Operational Disposition 24 2021.pdf
  35. Wyciąg z Wytycznych Dyrektora Biura Kontroli i Bezpieczeństwa do organizacji ruchu osobowego w PKN ORLEN S A wer. 4.0.pdf
  36. Excerpt from Guidelines Of The Director Of The Control And Safety Office to organisation of individual traffic in PKN ORLEN SA.pdf
  37. OGÓLNE WARUNKI ZAKUPU USŁUG I PRAC PROJEKTOWYCH, PRZEDPROJEKTOWYCH (OWZ) - kwiecień 2019.zip
  38. OGÓLNE WARUNKI ZAKUPU - WYKONANIE DZIEŁA, ROBÓT BUDOWLANYCH, DOSTAW ORAZ DOKUMENTACJI - październik 2018.zip
  39. OGÓLNE WARUNKI WYKONYWANIA PRAC REMONTOWYCH -luty 2018.zip
  40. OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG PROFESJONALNYCH - maj 2018.pdf
  41. CONNECT Naudojančių Tiekėjų Vadovas.pdf
  42. CONNECT Dodavatelsky manual.pdf
  43. ARCHEO - external user's manual.pdf
  44. ARCHEO - instrukcja użytkownika zewnętrznego.pdf
  45. GTCP_Repair_services on the premises of fuel terminals and long distance pipelines January_2017.pdf
  46. OWZ_Usług remontowych w Terminalach Paliw PKN ORLEN_Styczeń 2017.zip
  47. FAKTORING dla Dostawców PKN ORLEN S.A._PL.docx
  48. FAKTORING for Suppliers PKN ORLEN S.A._ENG.docx
  49. CONNECT Anweisung fur Den Beiter DE.pdf