F.A.Q. - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jak dokonać rejestracji kilku oddziałów jednej firmy?

Podobnie jak w przypadku rejestracji dodatkowych pracowników firmy dostawcy, należy dodać oddział firmy wypełniając formularz rejestracyjny. W celu uzyskania pomocy należy skorzystać z formularza kontaktowego w zakładce "Kontakt", podając pełne dane teleadresowe (wraz z adresem email) oddziału.

Gdzie dostawca może zobaczyć otwarte zapytania ofertowe?

Oferent może za pomocą opcji 'Pozostałe zapytania RFX' w zakładce 'Portal dostawcy' podejrzeć ogólnodostępne zapytania ofertowe, do których chociaż nie został bezpośrednio zaproszony może przystąpić, w celu złożenia oferty.

Gdzie zgłaszać zauważone błędy i problemy?

Wszelkie napotkane problemy i odnalezione błędy proszę zgłaszać konsultantowi za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego.
Formularz zgłoszeniowy jest dostępny dla zalogowanych użytkowników na dole strony pod odnośnikiem "Zgłoś".
Użytkownicy nie posiadający konta na Platformie Zakupowej Connect, mogą zgłosić problem wykorzystując formularz kontaktowy dostępny na dole strony pod odnośnikiem "Napisz".
Do Państwa dyspozycji jest również pomoc telefoniczna pod numerem telefonu: + 48 22 382 19 99.

Jestem dostawcą, chcę zarejestrować kilku pracowników swojej firmy. Jak to zrobić?

Każdy pracownik danej firmy może zarejestrować się na Platformie Zakupowej CONNECT poprzez wypełnienie wniosku rejestracyjnego. Należy w nim podać wszystkie dane firmy, następnie dane pracownika - wniosek jest jednakowy zarówno dla osób rejestrujących się po raz pierwszy, jak i dla użytkowników, którzy chcą być dodani do już zarejestrowanego dostawcy. W przypadku problemu z rejestracją, proszę wysłać wymagane dane poprzez formularz kontaktowy w zakładce 'Kontakt'.

Zapomniałem hasła do Platformy, co mam zrobić?

Należy wówczas uruchomić funkcjonalność przypomnienia hasła, dostępną przy logowaniu. W przypadku błędu funkcjonalności przypominania hasła proszę skontaktować się za pomocą formularza kontaktowego z prośbą o zresetowanie hasła podając login użytkownika.

Dane osobowe

Administratorami Pani/Pana danych osobowych jest ORLEN S.A. z siedzibą w Płocku, 09-411 Płock, ul. Chemików 7 oraz Spółka Grupy ORLEN/inny podmiot Grupy Kapitałowej ORLEN (lista podmiotów dostępna jest na stronie www.orlen.pl/pl/dane-osobowe).
Ustanowiliśmy wspólny punkt kontaktowy, poprzez który może Pani/Pan skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych osobowych:
a) adres e-mail: daneosobowe.sgk@orlen.pl
b) adres pocztowy: ORLEN S.A., Inspektor Ochrony Danych, ul. Chemików 7, 09-411 Płock
c) numer telefonu: +48 24 256 00 00.

Regulaminy i instrukcje

  1. Pravidla nákupní platformy CONNECT a zásady ochrany osobních údajů CZK.pdf
  2. Regulamin i polityka prywatności Platformy Zakupowej CONNECT.pdf
  3. Regulations and privacy policy of the CONNECT Purchasing Platform ENG.pdf
  4. Регламент и политика конфиденциальности платформы закупок CONNECT RU.pdf
  5. Elektroninės pirkimų sistemos CONNECT reglamentas ir privatumo politika LT.pdf
  6. GK ORLEN Kodeks Postępowania dla Dostawców.pdf
  7. Code of conduct for ORLEN Group Suppliers.pdf
  8. OGÓLNE WARUNKI ZAKUPU TOWARÓW ORAZ ZAKUPU TOWARÓW I ŚWIADCZENIA USŁUG IT_kwiecień 2024.pdf
  9. OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG PROFESJONALNYCH DLA OBSZARU IT _kwiecień 2024.pdf
  10. Ogólne Warunki Zakupu i Wykonania Usług Remontowych na terenie Terminali Paliw oraz Rurociagów Dalekosiężnych ORLEN S.A._Wrzesień 2023.zip
  11. Policy for Accepting and Giving Gifts in the ORLEN Group.pdf
  12. Polityka upominkowa ORLEN.pdf
  13. Human Rights Protection Policy in the ORLEN Capital Group.pdf
  14. Polityka ochrony praw człowieka w Grupie ORLEN.pdf
  15. Conflict of Interest Management Policy at the ORLEN Group.pdf
  16. Polityka zarządzania konfliktem interesów w Grupie ORLEN.pdf
  17. Anti-corruption policy of ORLEN Group.pdf
  18. Polityka antykorupcyjna ORLEN.pdf
  19. Poradnik antykorupcyjny ORLEN 2022.pdf
  20. Wyciąg z Zarządzenia operacyjnego 16 2023 GC Instrukcja o Ruchu Osobowym.pdf
  21. Wyciąg z Wytycznych Dyrektora Wykonawczego ds. Kontroli i Bezpieczeństwa do organizacji ruchu osobowego w ORLEN S A wer. 5.0_eng.pdf
  22. Wyciąg z Zarządzenia operacyjnego 16 2023 GC Instruckja o Ruchu Osobowym_eng.pdf
  23. Wyciąg z Wytycznych Dyrektora Wykonawczego ds. Kontroli i Bezpieczeństwa do organizacji ruchu osobowego w ORLEN S A wer. 5.0.pdf
  24. Ogólne warunki zakupu towarów oraz zakupu towarów i świadczenia usług_2012_ORLEN S.A..pdf
  25. General terms and conditions for purchase of goods and services_2012.pdf
  26. GENERAL TERMS AND CONDITIONS FOR THE PURCHASE OF THE GOODS.pdf
  27. GUIDELINES OF THE EXECUTIVE DIRECTOR FOR CONTROL AND SECURITY OFFICE ON ORGANIZATION OF MATERIAL MOVEMENT IN ORLEN S.A._v2.2.pdf
  28. Wytyczne Dyrektora Biura Bezpieczeństwa do organizacji ruchu materiałowego w ORLEN SA_wer.2.2.pdf
  29. OGÓLNE WARUNKI ZAKUPU TOWARÓW 2023.pdf
  30. CONNECT_Instrukcja_Oferenta_v.3.14.pdf
  31. CONNECT_Bidders_manual_v.3.14.pdf
  32. CONNECT problems reporting 3.14.pdf
  33. CONNECT Instrukcja zgłaszania problemów 3.14.pdf
  34. OWZ_USŁUGI_REMEDIACYJNE_REV _MAJ 2018.pdf
  35. Director of the Control and Safety & Security Office Operational Disposition 24 2021.pdf
  36. OGÓLNE WARUNKI ZAKUPU USŁUG I PRAC PROJEKTOWYCH, PRZEDPROJEKTOWYCH (OWZ) - kwiecień 2019.zip
  37. OGÓLNE WARUNKI ZAKUPU - WYKONANIE DZIEŁA, ROBÓT BUDOWLANYCH, DOSTAW ORAZ DOKUMENTACJI - październik 2018.zip
  38. OGÓLNE WARUNKI WYKONYWANIA PRAC REMONTOWYCH -luty 2018.zip
  39. OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG PROFESJONALNYCH - maj 2018.pdf
  40. CONNECT Naudojančių Tiekėjų Vadovas.pdf
  41. CONNECT Dodavatelsky manual.pdf
  42. ARCHEO - external user's manual.pdf
  43. ARCHEO - instrukcja użytkownika zewnętrznego.pdf
  44. GTCP_Repair_services on the premises of fuel terminals and long distance pipelines January_2017.pdf
  45. FAKTORING dla Dostawców PKN ORLEN S.A._PL.docx
  46. FAKTORING for Suppliers PKN ORLEN S.A._ENG.docx
  47. CONNECT Anweisung fur Den Beiter DE.pdf