Jeżeli zapisałem ofertę to mogę uznać, że oferta jest złożona?
Nie, oferta została tylko zapisana. W celu złożenia oferty należy wybrać "Złóż ofertę". Przy poprawnie złożonej ofercie zostanie wyświetlony komunikat "oferta złożona poprawnie".
Nie, oferta została tylko zapisana. W celu złożenia oferty należy wybrać "Złóż ofertę". Przy poprawnie złożonej ofercie zostanie wyświetlony komunikat "oferta złożona poprawnie".
Podobnie jak w przypadku rejestracji dodatkowych pracowników firmy dostawcy, należy dodać oddział firmy wypełniając formularz rejestracyjny. W celu uzyskania pomocy należy skorzystać z formularza kontaktowego w zakładce "Kontakt", podając pełne dane teleadresowe (wraz z adresem email) oddziału.
Oferent może za pomocą opcji 'Pozostałe zapytania RFX' w zakładce 'Portal dostawcy' podejrzeć ogólnodostępne zapytania ofertowe, do których chociaż nie został bezpośrednio zaproszony może przystąpić, w celu złożenia oferty.
W celu podglądu już złożonej oferty należy w zakładce 'Portal dostawcy' wybrać 'Moje zapytania Rfx'. Z rozwijanej listy 'Stan zapytania' wybrać 'Zakończone'. Wyświetlą się wówczas wszystkie zapytania ofertowe, do których Dostawca złożył ofertę.
Wszelkie napotkane problemy i odnalezione błędy proszę zgłaszać konsultantowi za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego.
Formularz zgłoszeniowy jest dostępny dla zalogowanych użytkowników na dole strony pod odnośnikiem "Zgłoś".
Użytkownicy nie posiadający konta na Platformie Zakupowej Connect, mogą zgłosić problem wykorzystując formularz kontaktowy dostępny na dole strony pod odnośnikiem "Napisz".
Do Państwa dyspozycji jest również pomoc telefoniczna pod numerem telefonu: + 48 22 382 19 99.
Wniosek rejestracyjny musi zostać zweryfikowany i zaakceptowany przez Administratora Systemu. Wnioski są akceptowane w kolejności napływania. Proszę więc cierpliwie czekać, stosowna wiadomość email z hasłem tymczasowym na pewno przyjdzie do Państwa.
Każdy pracownik danej firmy może zarejestrować się na Platformie Zakupowej CONNECT poprzez wypełnienie wniosku rejestracyjnego. Należy w nim podać wszystkie dane firmy, następnie dane pracownika - wniosek jest jednakowy zarówno dla osób rejestrujących się po raz pierwszy, jak i dla użytkowników, którzy chcą być dodani do już zarejestrowanego dostawcy. W przypadku problemu z rejestracją, proszę wysłać wymagane dane poprzez formularz kontaktowy w zakładce 'Kontakt'.
Należy wówczas uruchomić funkcjonalność przypomnienia hasła, dostępną przy logowaniu. W przypadku błędu funkcjonalności przypominania hasła proszę skontaktować się za pomocą formularza kontaktowego z prośbą o zresetowanie hasła podając login użytkownika.
Logujemy się do Connect. Po zalogowaniu należy wejść w ‘Mój Profil’ i wybrać zakładkę ‘Dane użytkownika’. Wystarczy odznaczyć pole ‘Wysyłaj powiadomienia o nowych ogłoszeniach w moich kategoriach zakupowych’, a następnie zapisać.
Należy zapisać się do Newslettera. Do tego wymagane jest konto. Po zalogowaniu należy wejść w ‘Mój Profil’ i wybrać zakładkę ‘Dane użytkownika’. Wystarczy zaznaczyć pole ‘Wysyłaj powiadomienia o nowych ogłoszeniach w moich kategoriach zakupowych’, a następnie zapisać.
Administratorami Pani/Pana danych osobowych jest ORLEN S.A. z siedzibą w Płocku, 09-411 Płock, ul. Chemików 7 oraz Spółka Grupy ORLEN/inny podmiot Grupy Kapitałowej ORLEN (lista podmiotów dostępna jest na stronie www.orlen.pl/pl/dane-osobowe).
Ustanowiliśmy wspólny punkt kontaktowy, poprzez który może Pani/Pan skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych osobowych:
a) adres e-mail: daneosobowe.sgk@orlen.pl
b) adres pocztowy: ORLEN S.A., Inspektor Ochrony Danych, ul. Chemików 7, 09-411 Płock
c) numer telefonu: +48 24 256 00 00.