F.A.Q. - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jak dokonać rejestracji kilku oddziałów jednej firmy?

Podobnie jak w przypadku rejestracji dodatkowych pracowników firmy dostawcy, należy dodać oddział firmy wypełniając formularz rejestracyjny. W celu uzyskania pomocy należy skorzystać z formularza kontaktowego w zakładce "Kontakt", podając pełne dane teleadresowe (wraz z adresem email) oddziału.

Gdzie dostawca może zobaczyć otwarte zapytania ofertowe?

Oferent może za pomocą opcji 'Pozostałe zapytania RFX' w zakładce 'Portal dostawcy' podejrzeć ogólnodostępne zapytania ofertowe, do których chociaż nie został bezpośrednio zaproszony może przystąpić, w celu złożenia oferty.

Gdzie zgłaszać zauważone błędy i problemy?

Wszelkie napotkane problemy i odnalezione błędy proszę zgłaszać konsultantowi za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego.
Formularz zgłoszeniowy jest dostępny dla zalogowanych użytkowników na dole strony pod odnośnikiem "Zgłoś".
Użytkownicy nie posiadający konta na Platformie Zakupowej Connect, mogą zgłosić problem wykorzystując formularz kontaktowy dostępny na dole strony pod odnośnikiem "Napisz".
Do Państwa dyspozycji jest również pomoc telefoniczna pod numerem telefonu: + 48 22 382 19 99.

Jestem dostawcą, chcę zarejestrować kilku pracowników swojej firmy. Jak to zrobić?

Każdy pracownik danej firmy może zarejestrować się na Platformie Zakupowej CONNECT poprzez wypełnienie wniosku rejestracyjnego. Należy w nim podać wszystkie dane firmy, następnie dane pracownika - wniosek jest jednakowy zarówno dla osób rejestrujących się po raz pierwszy, jak i dla użytkowników, którzy chcą być dodani do już zarejestrowanego dostawcy. W przypadku problemu z rejestracją, proszę wysłać wymagane dane poprzez formularz kontaktowy w zakładce 'Kontakt'.

Zapomniałem hasła do Platformy, co mam zrobić?

Należy wówczas uruchomić funkcjonalność przypomnienia hasła, dostępną przy logowaniu. W przypadku błędu funkcjonalności przypominania hasła proszę skontaktować się za pomocą formularza kontaktowego z prośbą o zresetowanie hasła podając login użytkownika.

Dane osobowe

Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A. z siedzibą w Płocku, ul. Chemików 7 (dalej: PKN ORLEN S.A.) informuje, że jest administratorem Pani/Pana danych osobowych. Kontaktowe numery telefonów do ORLEN: +48 24 256 00 00, +48 24 365 00 00, +48 22 778 00 00.
Do kontaktu z inspektorem ochrony danych w PKN ORLEN S.A. służy następujący adres email: daneosobowe@orlen.pl.

Regulaminy i instrukcje

  1. Elektroninės pirkimų sistemos CONNECT reglamentas ir privatumo politika LT.pdf
  2. Pravidla nákupní platformy CONNECT a zásady ochrany osobních údajů CZK.pdf
  3. Regulamin i polityka prywatności Platformy Zakupowej CONNECT PL.pdf
  4. Regulations and privacy policy of the CONNECT Purchasing Platform ENG.pdf
  5. Регламент и политика конфиденциальности платформы закупок CONNECT RU.pdf
  6. OGÓLNE WARUNKI ZAKUPU TOWARÓW ORAZ ZAKUPU TOWARÓW I ŚWIADCZENIA USŁUG DLA OBSZARU IT- lipiec_2022.pdf
  7. OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG PROFESJONALNYCH DLA OBSZARU IT - lipiec_2022.pdf
  8. CONNECT_Bidders_manual_v.3.13.1.pdf
  9. CONNECT_Instrukcja_Oferenta_v.3.13.1.pdf
  10. The Code of conduct for PKN ORLEN S.A. Suppliers.pdf
  11. Kodeks postępowania dla Dostawców PKN ORLEN S.A..pdf
  12. Guidelines of the Director of the Control and Safety & Security Office on organization of material movement in PKN ORLEN S.A._v 2.0.pdf
  13. Wytyczne Dyrektora Biura Bezpieczeństwa do organizacji ruchu materiałowego w PKN ORLEN SA_wer.2.0..pdf
  14. Director of the Control and Safety & Security Office Operational Disposition 24 2021.pdf
  15. Zarządzenie operacyjne 24 2021 GC Ruch Materiałowy w PKN ORLEN S.A..pdf
  16. Wyciąg z Wytycznych Dyrektora Biura Kontroli i Bezpieczeństwa do organizacji ruchu osobowego w PKN ORLEN S A wer. 4.0.pdf
  17. Wyciąg z Zarządzenia Operacyjnego nr 5_2020_GC_RUCH OSOBOWY_dla podmiotów zewnętrznych.pdf
  18. Excerpt from Operational Disposition no. 5_2020_GC individual traffic_for external entities_eng.pdf
  19. Excerpt from Guidelines Of The Director Of The Control And Safety Office to organisation of individual traffic in PKN ORLEN SA.pdf
  20. OGÓLNE WARUNKI ZAKUPU USŁUG I PRAC PROJEKTOWYCH, PRZEDPROJEKTOWYCH (OWZ) - kwiecień 2019.zip
  21. OGÓLNE WARUNKI ZAKUPU TOWARÓW ORAZ ZAKUPU TOWARÓW I ŚWIADCZENIA USŁUG - październik 2018.pdf
  22. OGÓLNE WARUNKI ZAKUPU - WYKONANIE DZIEŁA, ROBÓT BUDOWLANYCH, DOSTAW ORAZ DOKUMENTACJI - październik 2018.zip
  23. GENERAL TERMS AND CONDITIONS FOR PURCHASE OF GOODS_july_2018.pdf
  24. OGÓLNE WARUNKI WYKONYWANIA PRAC REMONTOWYCH -luty 2018.zip
  25. OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG PROFESJONALNYCH - maj 2018.pdf
  26. CONNECT problems reporting.pdf
  27. CONNECT Instrukcja zgłaszania problemów .pdf
  28. CONNECT Naudojančių Tiekėjų Vadovas.pdf
  29. CONNECT Dodavatelsky manual.pdf
  30. ARCHEO - external user's manual.pdf
  31. ARCHEO - instrukcja użytkownika zewnętrznego.pdf
  32. GTCP_Repair_services on the premises of fuel terminals and long distance pipelines January_2017.pdf
  33. OWZ_Usług remontowych w Terminalach Paliw PKN ORLEN_Styczeń 2017.zip
  34. FAKTORING dla Dostawców PKN ORLEN S.A._PL.docx
  35. FAKTORING for Suppliers PKN ORLEN S.A._ENG.docx
  36. PKN ORLEN SA OGÓLNE WARUNKI ZAKUPU ŚWIADCZENIA USŁUG REKULTYWACYJNYCH W BAZACH MAGAZYNOWYCH I NA STACJACH PALIW styczeń 2016.pdf
  37. CONNECT Anweisung fur Den Beiter DE.pdf