F.A.Q. - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jak dokonać rejestracji kilku oddziałów jednej firmy?

Podobnie jak w przypadku rejestracji dodatkowych pracowników firmy dostawcy, należy dodać oddział firmy wypełniając formularz rejestracyjny. W celu uzyskania pomocy należy skorzystać z formularza kontaktowego w zakładce "Kontakt", podając pełne dane teleadresowe (wraz z adresem email) oddziału.

Gdzie dostawca może zobaczyć otwarte zapytania ofertowe?

Oferent może za pomocą opcji 'Pozostałe zapytania RFX' w zakładce 'Portal dostawcy' podejrzeć ogólnodostępne zapytania ofertowe, do których chociaż nie został bezpośrednio zaproszony może przystąpić, w celu złożenia oferty.

Gdzie zgłaszać zauważone błędy i problemy?

Wszelkie napotkane problemy i odnalezione błędy proszę zgłaszać konsultantowi za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego.
Formularz zgłoszeniowy jest dostępny dla zalogowanych użytkowników na dole strony pod odnośnikiem "Zgłoś".
Użytkownicy nie posiadający konta na Platformie Zakupowej Connect, mogą zgłosić problem wykorzystując formularz kontaktowy dostępny na dole strony pod odnośnikiem "Napisz".
Do Państwa dyspozycji jest również pomoc telefoniczna pod numerem telefonu: + 48 22 382 19 99.

Jestem dostawcą, chcę zarejestrować kilku pracowników swojej firmy. Jak to zrobić?

Każdy pracownik danej firmy może zarejestrować się na Platformie Zakupowej CONNECT poprzez wypełnienie wniosku rejestracyjnego. Należy w nim podać wszystkie dane firmy, następnie dane pracownika - wniosek jest jednakowy zarówno dla osób rejestrujących się po raz pierwszy, jak i dla użytkowników, którzy chcą być dodani do już zarejestrowanego dostawcy. W przypadku problemu z rejestracją, proszę wysłać wymagane dane poprzez formularz kontaktowy w zakładce 'Kontakt'.

Zapomniałem hasła do Platformy, co mam zrobić?

Należy wówczas uruchomić funkcjonalność przypomnienia hasła, dostępną przy logowaniu. W przypadku błędu funkcjonalności przypominania hasła proszę skontaktować się za pomocą formularza kontaktowego z prośbą o zresetowanie hasła podając login użytkownika.

Dane osobowe

Administratorami Pani/Pana danych osobowych jest ORLEN S.A. z siedzibą w Płocku, 09-411 Płock, ul. Chemików 7 oraz Spółka Grupy ORLEN/inny podmiot Grupy Kapitałowej ORLEN (lista podmiotów dostępna jest na stronie www.orlen.pl/pl/dane-osobowe).
Ustanowiliśmy wspólny punkt kontaktowy, poprzez który może Pani/Pan skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych osobowych:
a) adres e-mail: daneosobowe.sgk@orlen.pl
b) adres pocztowy: ORLEN S.A., Inspektor Ochrony Danych, ul. Chemików 7, 09-411 Płock
c) numer telefonu: +48 24 256 00 00.

Regulaminy i instrukcje

  1. Nuostatos dėl sankcijų fiziniams asmenims.docx
  2. Nuostatos dėl sankcijų_ juridiniams asmenims ir organizacijoms.docx
  3. Sankční ustanovení_ fyzické osoby.docx
  4. Sankční ustanovení_ právnické osoby a organizace.docx
  5. Sanktionsvorschriften_ Einzelpersonen.docx
  6. Sanktionsvorschriften_ juristischen Personen und rechtsfähigen Organisationen.docx
  7. PL Oświadczenie sankcyjne oferenta_organizacje.docx
  8. PL Oświadczenie sankcyjne oferenta_os. fizyczne.docx
  9. Declaration of bidder_legal person.docx
  10. Declaration of bidder_natural person.docx
  11. EXTRACT for contractors from Instruction for dealing with breaches of physical safety and security in the protected area in Gdańsk - CONNECT.pdf
  12. Wyciąg z Instrukcji postępowania w przypadku naruszenia bezpieczeństwa fizycznego i ochrony na terenie chronionym w Gdańsku - CONNECT.pdf
  13. Instrukcja systemu przepustkowego ruchu osobowego i pojazdów na Terenie chronionym w Gdańsku.zip
  14. CONNECT_Bidders_manual_v.3.16.pdf
  15. CONNECT_Instrukcja_Oferenta_v.3.16.pdf
  16. OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG PROFESJONALNYCH_2024.pdf
  17. OWZ_remediacyjne_rev.02_2025.pdf
  18. Kodeks-Etyki-Grupy-Kapitalowej-ORLEN-PL.pdf
  19. Technical requirements of the ARCHEO system ENG 2024.pdf
  20. Orlen ARCHEO - External User ENG.pdf
  21. Orlen ARCHEO - Instrukcja Użytkownika zewnętrznego.pdf
  22. Wymagania_techniczne_systemu_ARCHEO PL 2024.pdf
  23. Pravidla nákupní platformy CONNECT a zásady ochrany osobních údajů CZK.pdf
  24. Regulamin i polityka prywatności Platformy Zakupowej CONNECT.pdf
  25. Regulations and privacy policy of the CONNECT Purchasing Platform ENG.pdf
  26. Регламент и политика конфиденциальности платформы закупок CONNECT RU.pdf
  27. Elektroninės pirkimų sistemos CONNECT reglamentas ir privatumo politika LT.pdf
  28. GK ORLEN Kodeks Postępowania dla Dostawców.pdf
  29. Code of conduct for ORLEN Group Suppliers.pdf
  30. OGÓLNE WARUNKI ZAKUPU TOWARÓW ORAZ ZAKUPU TOWARÓW I ŚWIADCZENIA USŁUG IT_kwiecień 2024.pdf
  31. OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG PROFESJONALNYCH DLA OBSZARU IT _kwiecień 2024.pdf
  32. Ogólne Warunki Zakupu i Wykonania Usług Remontowych na terenie Terminali Paliw oraz Rurociagów Dalekosiężnych ORLEN S.A._Wrzesień 2023.zip
  33. Policy for Accepting and Giving Gifts in the ORLEN Group.pdf
  34. Polityka upominkowa ORLEN.pdf
  35. Human Rights Protection Policy in the ORLEN Capital Group.pdf
  36. Polityka ochrony praw człowieka w Grupie ORLEN.pdf
  37. Conflict of Interest Management Policy at the ORLEN Group.pdf
  38. Polityka zarządzania konfliktem interesów w Grupie ORLEN.pdf
  39. Anti-corruption policy of ORLEN Group.pdf
  40. Polityka antykorupcyjna ORLEN.pdf
  41. Poradnik antykorupcyjny ORLEN 2022.pdf
  42. Wyciąg z Zarządzenia operacyjnego 16 2023 GC Instrukcja o Ruchu Osobowym.pdf
  43. Wyciąg z Wytycznych Dyrektora Wykonawczego ds. Kontroli i Bezpieczeństwa do organizacji ruchu osobowego w ORLEN S A wer. 5.0_eng.pdf
  44. Wyciąg z Zarządzenia operacyjnego 16 2023 GC Instruckja o Ruchu Osobowym_eng.pdf
  45. Wyciąg z Wytycznych Dyrektora Wykonawczego ds. Kontroli i Bezpieczeństwa do organizacji ruchu osobowego w ORLEN S A wer. 5.0.pdf
  46. Ogólne warunki zakupu towarów oraz zakupu towarów i świadczenia usług_2012_ORLEN S.A..pdf
  47. General terms and conditions for purchase of goods and services_2012.pdf
  48. GENERAL TERMS AND CONDITIONS FOR THE PURCHASE OF THE GOODS.pdf
  49. GUIDELINES OF THE EXECUTIVE DIRECTOR FOR CONTROL AND SECURITY OFFICE ON ORGANIZATION OF MATERIAL MOVEMENT IN ORLEN S.A._v2.2.pdf
  50. Wytyczne Dyrektora Biura Bezpieczeństwa do organizacji ruchu materiałowego w ORLEN SA_wer.2.2.pdf
  51. OGÓLNE WARUNKI ZAKUPU TOWARÓW 2023.pdf
  52. CONNECT problems reporting 3.14.pdf
  53. CONNECT Instrukcja zgłaszania problemów 3.14.pdf
  54. Director of the Control and Safety & Security Office Operational Disposition 24 2021.pdf
  55. OGÓLNE WARUNKI ZAKUPU USŁUG I PRAC PROJEKTOWYCH, PRZEDPROJEKTOWYCH (OWZ) - kwiecień 2019.zip
  56. OGÓLNE WARUNKI ZAKUPU - WYKONANIE DZIEŁA, ROBÓT BUDOWLANYCH, DOSTAW ORAZ DOKUMENTACJI - październik 2018.zip
  57. OGÓLNE WARUNKI WYKONYWANIA PRAC REMONTOWYCH -luty 2018.zip
  58. CONNECT Naudojančių Tiekėjų Vadovas.pdf
  59. CONNECT Dodavatelsky manual.pdf
  60. GTCP_Repair_services on the premises of fuel terminals and long distance pipelines January_2017.pdf
  61. FAKTORING dla Dostawców PKN ORLEN S.A._PL.docx
  62. FAKTORING for Suppliers PKN ORLEN S.A._ENG.docx
  63. CONNECT Anweisung fur Den Beiter DE.pdf