Wykonanie pomiarów transformatora T-1 i T-2 w R-10 110/10 kV.

Szanowni Państwo,
ANWIL S.A. zaprasza do złożenia oferty na:
„Wykonanie pomiarów transformatora T-1 i T-2 w R-10 110/10 kV.”.

1. Wykonawca przedstawi Ofertę, której treść będzie odpowiadała wymogom niniejszej Specyfikacji.
2. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem Oferty niezależnie od wyniku postępowania.
3. Wszelkie informacje przedstawione w SIWZ służyć mają wyłącznie przygotowaniu oferty i w żadnym wypadku nie mogą być wykorzystane w inny sposób.
4. Wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ oraz korespondencja dotycząca oferty muszą być sporządzone w języku polskim.

Warunki handlowe:
1. Stała ryczałtowa cena netto w PLN za wykonanie dostawy/usługi objętej niniejszym zapytaniem.
2. Preferowany termin płatności – przelew, 60 dni liczony od daty wystawienia ważnej i poprawnej faktury,
3. Płatność za wykonanie zamówienia zostanie dokonana jednorazowo po jego realizacji,
4. Preferowana ważność oferty min. 90 dni,
5. Baza Dostawy – DDP Włocławek,
6. Termin wykonania remontu rotora: do 31.10.2025r.,
7. Gwarancja jakości na wykonane prace oraz na dostarczone materiały – min. 24 miesiące,
8. Oświadczenie o Beneficjencie rzeczywistym,
9. Deklarację niezmienności ceny do końca realizacji przedmiotu przetargu,

Składanie ofert:
1. Oferty należy składać wyłącznie w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej CONNECT, szczegółową specyfikację oferty prosimy dodawać, jako załącznik pdf.
2. Oferta powinna składać się z dwóch części: technicznej i handlowej.
3. Część techniczną oferty należy złożyć pod kryterium „Oferta techniczna (w formie załącznika pdf)”.
4. Część handlową oferty z ceną i warunkami płatności należy dodać jako załącznik w kryterium „Cena”.
5. Pytania dotyczące części technicznej oraz handlowej proszę zadawać po przez Platformę Zakupową Connect zakładka pytania. Odpowiedzi będą udzielane w ten sam sposób. Wszystkie istotne dla przygotowania ofert pytania, zadane w wyznaczonym terminie i wszystkie odpowiedzi na pytania zostaną opublikowane na Platformie Zakupowej Connect do wiadomości wszystkich Oferentów, którzy zgłosili się do składania ofert w danym postępowaniu zakupowym, bez wskazywania autora pytania. W przypadku pytań i/lub odpowiedzi, które według Oferenta mogą spowodować udostępnienie informacji poufnych Oferenta, po zastrzeżeniu przez Oferenta tego faktu w treści pytania i/lub odpowiedzi, dopuszcza się udzielenie odpowiedzi tylko temu Oferentowi.
6. Dołączenie informacji cenowej w części technicznej oferty może skutkować odrzuceniem oferty.
7. Dokumentacja techniczna została załączona do pozycji nr 1 zapytania ofertowego.

Wszelkie pytania o dodatkowe informacje i wyjaśnienia prosimy kierować wyłącznie pisemnie na Platformie Zakupowej CONNECT. Odpowiedź będzie przekazywana tą samą drogą.

Zamówienie będące przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego będzie realizowane na warunkach zawartych w złączonej propozycji kontraktu.

ANWIL S.A. zastrzega sobie prawo do dowolnego wyboru podmiotów, z którymi będą prowadzone negocjacje w odniesieniu do części lub całości zakresu złożonych odpowiedzi oraz do zawarcia umowy z więcej niż jednym Dostawcą wyłonionym w drodze negocjacji, przy czym zakres umowy może obejmować całość lub część zakresu złożonej odpowiedzi na zapytanie ofertowe.

ANWIL S.A. zastrzega sobie prawo do odwołania lub zamknięcia procesu wyboru Dostawcy i odstąpienia od negocjacji bez podania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zapraszającego.

Niniejsze zapytanie ofertowe stanowi zaproszenie do negocjacji w rozumieniu art. 72 k.c., a tym samym nie mają zastosowania przepisy dotyczące oferty w rozumieniu art. 66 i innych k.c.






Szanowni Państwo,

ANWIL S.A. zaprasza do złożenia oferty na:
„Wymiana zabezpieczeń różnicowych linii 110kV R110-R10”

Warunki handlowe:
1. Preferowany termin płatności – przelew, minimum 60 dni liczony od daty wystawienia ważnej i poprawnej faktury.
2. Płatność za wykonanie dostaw zostanie dokonana po realizacji całości zadania.
3. Zamawiający nie akceptuje jakiekolwiek formy zaliczkowania lub przedpłaty w ramach niniejszego zamówienia.
4. Potwierdzenie, że Oferent zapoznał się i akceptuje DOKUMENT: Warunki Udziału w Postępowaniu Zakupowym.
5. Oczekiwany termin realizacji/wykonania: grudzień 2025 r.

Składanie ofert:
1. Oferty należy składać wyłącznie w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej CONNECT,
2. Oferta powinna składać się z dwóch części: technicznej i handlowej.
3. Część techniczną oferty należy złożyć pod kryterium „Oferta techniczna (w formie załącznika)”.
4. Część handlową oferty z ceną i warunkami płatności należy dodać jako załącznik w kryterium „Cena”.
5. Pytania dotyczące części technicznej oraz handlowej proszę zadawać po przez PZ Connect zakładka pytania. Odpowiedzi będą udzielane w ten sam sposób – Wszystkie istotne dla przygotowania ofert pytania, zadane w wyznaczonym terminie i wszystkie odpowiedzi na pytania zostaną opublikowane na Platformie do wiadomości wszys  Pokaż więcej  Zwiń

Dokumenty

Pobierz wszystkie dokumenty

Przedmiot oferty