Wymiana poszycia dachu LN2.
Szanowni Państwo,
ANWIL S.A. zaprasza do złożenia oferty na:
„Wymiana poszycia dachu LN2”.
1. Przedmiotem postępowania zakupowego jest wymiana pokrycia dachu magazynu saletrzaku i saletrosiarczanu wraz z robotami towarzyszącymi.
2. Wykonawca przedstawi Ofertę, której treść będzie odpowiadała wymogom zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
3. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem Oferty niezależnie od wyniku postępowania.
4. Wszelkie informacje przedstawione w SIWZ służyć mają wyłącznie przygotowaniu oferty i w żadnym wypadku nie mogą być wykorzystane w inny sposób.
5. Wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ oraz korespondencja dotycząca oferty muszą być sporządzone w języku polskim.
Warunki handlowe:
1. Stała ryczałtowa cena netto w PLN za wykonanie dostawy/usługi objętej niniejszym zapytaniem.
2. Podanie parametrów cenotwórczych w przypadku wystąpienia prac dodatkowych.
3. Preferowany termin płatności – przelew, max. 60 dni liczony od daty wystawienia ważnej i poprawnej faktury,
4. Płatność za wykonanie zamówienia zostanie dokonana jednorazowo po jego realizacji,
5. Preferowana ważność oferty min. 90 dni,
6. Baza Dostawy – DDP Włocławek,
7. Termin realizacji wykonania: do 30 lipca 2026r.,
8. Oświadczenie o Beneficjencie rzeczywistym,
9. Podanie symbolu PKWiU (Polska Klasyfikacja Wyrobów i Usług) dla przedmiotu postepowania.
Warunki techniczne:
1. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia i sposób realizacji umożliwiający ocenę stopnia zgodności oferowanego zakresu ze szczegółowymi wymaganiami zawartymi w specyfikacji technicznej,
2. Potwierdzenie, że Oferent odbył wizje lokalną i zapoznał się z warunkami oraz zakresem prac bezpośrednio na obiekcie
3. Gwarancja jakości na wykonane prace oraz na dostarczone materiały/urządzenia – min. 36 miesięcy,
4. Zasady udzielenia gwarancji na oferowaną usługę/dostarczone materiały,
5. Certyfikaty i uprawnienia techniczne niezbędne do realizacji zadania.
Składanie ofert:
1. Oferty należy składać wyłącznie w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej CONNECT, szczegółową specyfikację oferty prosimy dodawać, jako załącznik pdf.
2. Oferta powinna składać się z dwóch części: technicznej i handlowej.
3. Część techniczną oferty należy złożyć pod kryterium „Oferta techniczna (w formie załącznika pdf)”.
4. Część handlową oferty z ceną i warunkami płatności, itp. należy dodać jako załącznik w kryterium „Cena”.
5. Pytania dotyczące części technicznej oraz handlowej proszę zadawać po przez Platformę Zakupową CONNECT – zakładka „Pytania/Odpowiedzi”. Odpowiedzi będą udzielane w ten sam sposób. Wszystkie istotne dla przygotowania ofert pytania, zadane w wyznaczonym terminie i wszystkie odpowiedzi na pytania zostaną opublikowane na Platformie Zakupowej CONNECT do wiadomości wszystkich Oferentów lub Oferenta, który zadał pytanie w danym postępowaniu zakupowym, bez wskazywania autora pytania. W przypadku pytań i/lub odpowiedzi, które według Oferenta mogą spowodować udostępnienie informacji poufnych Oferenta, po zastrzeżeniu przez Oferenta tego faktu w treści pytania i/lub odpowiedzi, dopuszcza się udzielenie odpowiedzi tylko temu Oferentowi.
6. Dołączenie informacji cenowej w części technicznej oferty może skutkować odrzuceniem oferty.
7. Dokumentacja postępowania zakupowego (SIWZ + załączniki) została załączona do pozycji nr 1 zapytania ofertowego.
Wszelkie pytania o dodatkowe informacje i wyjaśnienia prosimy kierować wyłącznie pisemnie na Platformie Zakupowej CONNECT. Odpowiedź będzie przekazywana tą samą drogą.
Zamówienie będące przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego będzie realizowane na warunkach zawartych w złączonej propozycji kontraktu.
ANWIL S.A. zastrzega sobie prawo do dowolnego wyboru podmiotów, z którymi będą prowadzone negocjacje w odniesieniu do części lub całości zakresu złożonych odpowiedzi oraz do zawarcia umowy z więcej niż jednym Dostawcą wyłonionym w drodze negocjacji, przy czym zakres umowy może obejmować całość lub część zakresu złożonej odpowiedzi na zapytanie ofertowe.
ANWIL S.A. zastrzega sobie prawo do odwołania lub zamknięcia procesu wyboru Dostawcy i odstąpienia od negocjacji bez podania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zapraszającego.
Niniejsze zapytanie ofertowe stanowi zaproszenie do negocjacji w rozumieniu art. 72 k.c., a tym samym nie mają zastosowania przepisy dotyczące oferty w rozumieniu art. 66 i innych k.c.
Pokaż więcej Zwiń
ANWIL S.A. zaprasza do złożenia oferty na:
„Wymiana poszycia dachu LN2”.
1. Przedmiotem postępowania zakupowego jest wymiana pokrycia dachu magazynu saletrzaku i saletrosiarczanu wraz z robotami towarzyszącymi.
2. Wykonawca przedstawi Ofertę, której treść będzie odpowiadała wymogom zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
3. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem Oferty niezależnie od wyniku postępowania.
4. Wszelkie informacje przedstawione w SIWZ służyć mają wyłącznie przygotowaniu oferty i w żadnym wypadku nie mogą być wykorzystane w inny sposób.
5. Wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ oraz korespondencja dotycząca oferty muszą być sporządzone w języku polskim.
Warunki handlowe:
1. Stała ryczałtowa cena netto w PLN za wykonanie dostawy/usługi objętej niniejszym zapytaniem.
2. Podanie parametrów cenotwórczych w przypadku wystąpienia prac dodatkowych.
3. Preferowany termin płatności – przelew, max. 60 dni liczony od daty wystawienia ważnej i poprawnej faktury,
4. Płatność za wykonanie zamówienia zostanie dokonana jednorazowo po jego realizacji,
5. Preferowana ważność oferty min. 90 dni,
6. Baza Dostawy – DDP Włocławek,
7. Termin realizacji wykonania: do 30 lipca 2026r.,
8. Oświadczenie o Beneficjencie rzeczywistym,
9. Podanie symbolu PKWiU (Polska Klasyfikacja Wyrobów i Usług) dla przedmiotu postepowania.
Warunki techniczne:
1. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia i sposób realizacji umożliwiający ocenę stopnia zgodności oferowanego zakresu ze szczegółowymi wymaganiami zawartymi w specyfikacji technicznej,
2. Potwierdzenie, że Oferent odbył wizje lokalną i zapoznał się z warunkami oraz zakresem prac bezpośrednio na obiekcie
3. Gwarancja jakości na wykonane prace oraz na dostarczone materiały/urządzenia – min. 36 miesięcy,
4. Zasady udzielenia gwarancji na oferowaną usługę/dostarczone materiały,
5. Certyfikaty i uprawnienia techniczne niezbędne do realizacji zadania.
Składanie ofert:
1. Oferty należy składać wyłącznie w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej CONNECT, szczegółową specyfikację oferty prosimy dodawać, jako załącznik pdf.
2. Oferta powinna składać się z dwóch części: technicznej i handlowej.
3. Część techniczną oferty należy złożyć pod kryterium „Oferta techniczna (w formie załącznika pdf)”.
4. Część handlową oferty z ceną i warunkami płatności, itp. należy dodać jako załącznik w kryterium „Cena”.
5. Pytania dotyczące części technicznej oraz handlowej proszę zadawać po przez Platformę Zakupową CONNECT – zakładka „Pytania/Odpowiedzi”. Odpowiedzi będą udzielane w ten sam sposób. Wszystkie istotne dla przygotowania ofert pytania, zadane w wyznaczonym terminie i wszystkie odpowiedzi na pytania zostaną opublikowane na Platformie Zakupowej CONNECT do wiadomości wszystkich Oferentów lub Oferenta, który zadał pytanie w danym postępowaniu zakupowym, bez wskazywania autora pytania. W przypadku pytań i/lub odpowiedzi, które według Oferenta mogą spowodować udostępnienie informacji poufnych Oferenta, po zastrzeżeniu przez Oferenta tego faktu w treści pytania i/lub odpowiedzi, dopuszcza się udzielenie odpowiedzi tylko temu Oferentowi.
6. Dołączenie informacji cenowej w części technicznej oferty może skutkować odrzuceniem oferty.
7. Dokumentacja postępowania zakupowego (SIWZ + załączniki) została załączona do pozycji nr 1 zapytania ofertowego.
Wszelkie pytania o dodatkowe informacje i wyjaśnienia prosimy kierować wyłącznie pisemnie na Platformie Zakupowej CONNECT. Odpowiedź będzie przekazywana tą samą drogą.
Zamówienie będące przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego będzie realizowane na warunkach zawartych w złączonej propozycji kontraktu.
ANWIL S.A. zastrzega sobie prawo do dowolnego wyboru podmiotów, z którymi będą prowadzone negocjacje w odniesieniu do części lub całości zakresu złożonych odpowiedzi oraz do zawarcia umowy z więcej niż jednym Dostawcą wyłonionym w drodze negocjacji, przy czym zakres umowy może obejmować całość lub część zakresu złożonej odpowiedzi na zapytanie ofertowe.
ANWIL S.A. zastrzega sobie prawo do odwołania lub zamknięcia procesu wyboru Dostawcy i odstąpienia od negocjacji bez podania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zapraszającego.
Niniejsze zapytanie ofertowe stanowi zaproszenie do negocjacji w rozumieniu art. 72 k.c., a tym samym nie mają zastosowania przepisy dotyczące oferty w rozumieniu art. 66 i innych k.c.
Pokaż więcej Zwiń
