Umowa ramowa na usługi w zakresie konserwacji i napraw urządzeń dźwignicowych w ANWIL S.A.

Szanowni Państwo,

ANWIL S.A. zaprasza do złożenia oferty na:
„Umowa ramowa na usługi w zakresie konserwacji i napraw urządzeń dźwignicowych w ANWIL S.A.”.

1. Przedmiotem postępowania zakupowego jest zawarcie umowy ramowej na usługi w zakresie konserwacji i napraw urządzeń dźwignicowych w ANWIL S.A.
2. Oferent przedstawi Ofertę techniczną i handlową, której treść będzie odpowiadała wymogom zawartych w Zapytaniu Ofertowym (ZO).
3. Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem Oferty niezależnie od wyniku postępowania zakupowego.
4. Wszelkie informacje przedstawione w ZO służyć mają wyłącznie do przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie mogą być wykorzystane w inny sposób.
5. Wszystkie dokumenty wymagane w ZO oraz korespondencja dotycząca oferty muszą być sporządzone w języku polskim.

Warunki handlowe:
1. Oferent określi stawkę za rbg. wykonanej pracy w PLN netto – Załącznika nr 15 – Tabela rbg:
• Przedstawiona stawka powinna być zagregowana, oznacza to, że powinna zawierać wszystkie koszty takie jak koszty zakupu, kosztu pośrednie i zysk.
• Oferent określi ilość rbg. niezbędnych dla wykonania konserwacji danego urządzenia dźwignicowego,
• Wycena prac standardowych wg pkt. 1. ppkt. 1.1 do 1.2 – zgodnie z ZO.
• Wycena prac awaryjnych wg pkt. 1 ppkt 1.3 – zgodnie z ZO.
2. Oferta musi zawierać wszystkie koszty wykonania prac, prac towarzyszących niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania.
3. Preferowany termin płatności – przelew, max. 60 dni liczony od daty wystawienia ważnej i poprawnej faktury.
4. Preferowana ważność oferty min. 90 dni,
5. Baza Dostawy – DDP Włocławek,
7. Oświadczenie o Beneficjencie rzeczywistym,
8. Podanie symbolu PKWiU (Polska Klasyfikacja Wyrobów i Usług) dla przedmiotu postepowania.

Warunki techniczne:
1. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia i sposób realizacji umożliwiający ocenę stopnia zgodności oferowanego zakresu ze szczegółowymi wymaganiami zawartymi w specyfikacji technicznej,
2. Deklarację wykonania pełnego lub częściowego zakresu prac zawartego w postępowaniu zakupowym,
3. Referencje wykonania prac o takim samym charakterze z możliwością odbycia wizyty referencyjnej.
4. Przedstawienie ważnych Certyfikatów i zaświadczeń kwalifikacyjnych uprawniających do obsługi i konserwacji urządzeń technicznych wydanych przez UDT/TDT.
5. Oświadczenie Oferenta, że do realizacji prac zatrudnieni zostaną tylko doświadczeni pracownicy o potwierdzonych (zweryfikowanych) kwalifikacjach.
6. Oświadczenie, że Oferent realizować będzie prace we własnym zakresie lub przy udziale podwykonawców. W przypadku podzlecania prac należy podać zakres prac i nazwę firmy. Dopuszczamy możliwość korzystania z usług podwykonawców w wybranej części zakresu po uzyskaniu pisemnej zgody wydanej przez ANWIL S.A.
7. Oświadczenie, że Oferent posiada potencjał osobowo – sprzętowy do realizacji przedmiotowych prac stanowiących zakres rzeczowy ZO lub prac zaoferowanych w ramach oferty częściowej.
8. Preferowana gwarancja na wykonane prace, na dostarczone urządzenia/materiały i Dokumentację min 24 miesiące.

Składanie ofert:
1. Oferty należy składać wyłącznie w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej CONNECT, szczegółową specyfikację oferty prosimy dodawać, jako załącznik pdf.
2. Oferta powinna składać się z dwóch części: technicznej i handlowej.
3. Część techniczną oferty należy złożyć pod kryterium „Oferta techniczna (w formie załącznika pdf)”.
4. Część handlową oferty ze stawkami i warunkami płatności, itp. należy dodać jako załącznik w kryterium „Cena”.
5. Pytania dotyczące części technicznej oraz handlowej proszę zadawać po przez Platformę Zakupową CONNECT – zakładka „Pytania/Odpowiedzi”. Odpowiedzi będą udzielane w ten sam sposób. Wszystkie istotne dla przygotowania ofert pytania, zadane w wyznaczonym terminie i wszystkie odpowiedzi na pytania zostaną opublikowane na Platformie Zakupowej CONNECT do wiadomości wszystkich Oferentów lub Oferenta, który zadał pytanie w danym postępowaniu zakupowym, bez wskazywania autora pytania. W przypadku pytań i/lub odpowiedzi, które według Oferenta mogą spowodować udostępnienie informacji poufnych Oferenta, po zastrzeżeniu przez Oferenta tego faktu w treści pytania i/lub odpowiedzi, dopuszcza się udzielenie odpowiedzi tylko temu Oferentowi.
6. Dołączenie informacji cenowej w części technicznej oferty może skutkować odrzuceniem oferty.
7. Dokumentacja postępowania zakupowego (ZO + załączniki) została załączona do pozycji nr 1 zapytania ofertowego.

Wszelkie pytania o dodatkowe informacje i wyjaśnienia prosimy kierować wyłącznie pisemnie na Platformie Zakupowej CONNECT. Odpowiedź będzie przekazywana tą samą drogą.

Zamówienie będące przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego będzie realizowane na warunkach zawartych w złączonej propozycji kontraktu.

ANWIL S.A. zastrzega sobie prawo do dowolnego wyboru podmiotów, z którymi będą prowadzone negocjacje w odniesieniu do częśc  Pokaż więcej  Zwiń